10 December 2011

40 -վարկյանանոց մարզումները կպաշտպանեն դիաբետից

http://lurerarm.blogspot.com/ -ում մշտապես տեղադրվում են մեր պատրաստած աշխարհի ամենաթարմ և հետաքրքիր բժշկական լուրերը, այս թեմայի բոլոր նախկին գրառումները հավաքվում են բլոգի առողջապահություն նշումների բաժնում:
RTVi  9 դեկտեմբերի 2011թ.
Եթե ​​դուք օրական տրամադրեք ընդամենը մեկ րոպե ֆիզիկական վարժություններին, կարող եք կանխել դիաբետի զարգացումը 2 տիպի շաքարախտ: Սույն դրույթը սահմանել են Բատ Համալսարանի աշխատակակիցները, այն փորձարկվել է մի խումբ կամավորների վրա, - գրում է. The Daily Mail" -ը:
Նրանց խնդրեցին շաբաթական երեք անգամ 40 -ական վայրկյան հեծանիվ քշել: Վեց շաբաթ հետո, արձանագրվել է ինսուլինի 28% - բարելավում: Պետք է ասել, որ մարզումների դրական ազդեցությունը արյան մեջ շաքարի մակարդակի վրա վաղուց էր ապացուցվել: Սակայն, կյանքի ժամանակակից տեմպերը միշտ չէ, որ թույլ են տալիս պարապմունքների համար ժամանակ տրամադրել:
Փորձագետների գնահատմամբ, մարդկանց 66% - ը չեն զբաղվում շաբաթական հինգ անգամ 30 րոպե, ինչպես պահանջվում է ըստ բժշկի դեղատոմսի: Փորձերի վերջին ուսումնասիրության ղեկավար բժիշկ Նիլս Վոլլարդը / Niels Vollaard/ վկայում է, մկաններում պահեստավորված կա գլիկոգեն /glycogen/ - շաքար: Այն մարմինը օգտագործում վարժությունների ընթացքում: Որպեսզի այն համալրվի, մկանները սկսում են շաքար վերցնել արյան միջից:

Ոչ ակտիվ մարդկանց մկաններին դա պետք չէ անել, որը սպառնում է նվազ զգայունություն ինսուլինի հանդեպ, շաքարի առավել կոնցենտրացիա արյան մեջ, ի վերջո, 2 տիպի շաքարախտ: Փոխել իրավիճակը կարող են անգամ կարճ, բայց ինտենսիվ վարժությունները: Այսպիսով, 20 վայրկյան ինտենսիվ վարժությունները, ըստ էության խախտում է այնքան գլիկոգեն, որքան մեկ ժամ չափավոր վարժությունները:
Մեջբերումներ անելիս հղումը http://lurerarm.blogspot.com պարտադիր է:
Post a Comment