09 December 2011

Ինչպես իմանալ որ վիտամիններն են անհրաժեշտ օրգանիզմին

09 դեկտեմբերի 2011 թ.:  Վիտամինների պակասը լուրջ առողջական խանգարումներ կարող է առաջացնել: Նույնիսկ մեկ վիտամինի բացակայությունը կարող է զգալիորեն ազդել ինքնազգացողության վրա:
Ինչպես կարող եք հասկանալ, թե ձեր օրգանիզմը ինչ վիտամինի կարիք ունի: Ահա փորձագետների մի քանի​​ խորհրդատվություններ:
Դուք վիտամին A կարիք ունեք, եթե նկատում եք մաշկի վիճակի վատթարացում, ախորժակի կորուստ, տեսողական սրության խնդիրներ: Այս վիտամինի պակասը կարող է համալրվել ինչպես, դեղագործական, այնպես էլ ամենօրյա կերակրացանկում ավելացնելով, դեղնա - նարնջագույն մրգեր եւ բանջարեղեն,, ճարպերով հարուստ ձկնեղեն (օրինակ, ստավրիդա եւ սկումբրիա), ձվի դեղնուց, կարագ, բարձր յուղայնությամբ կաթ:

Դուք չունեք բավարար վիտամին B, եթե դուք ավելի շատ եք սկսել մրսել, վատ ու անհանգիստ եք քնում, նույնիսկ աննշան ճնշման տարբերությունները գլխացավ են առաջացնում: Մեկ այլ վառ առանձնահատկություն, - երբ մազերը կորցրել են փայլը ու ճուղավորվում են: Այս դեպքում կօգնի կաղամբը եւ այլ կանաչ բանջարեղեն, ձավարեղեն, (նաև կոշտ ալյուրի հաց) եւ ընկույզ:


Վիտամին C-ն անհրաժեշտ է ընդունել, եթե շատ արագ հոգնում եք եւ ավելորդ քաշ հավաքում առանց սնննդի կալորիականության ավելացնման: Բացի այդ, ախտանիշեր են համարվում լնդերի արյունահոսությունը եւ քերծվածքների դանդաղ բուժվումը: Վիտամին C պակասը լրացնելու համար կարող է օգնել կիվին, բրոկկոլի կաղամբը եւ սպանախը, մասուրի սիրոպը կամ հյութը:


Վիտամին D պակասը մատնում է, հոդերի ցավը, գրգռվածությունը եւ մկանային թուլության ու ատամների էմալի հետ կապված խնդիրները: Հիմնական խորհրդատվությունը այս դեպքում ավելի շատ եղեք արեւի տակ: Մթերքներից խորհուրդ ենք տալիս սեւ խավիարը և վիտամին D -ի պակասի դեպքում նայեցեք բլոգում այս գրառումը:
Մեջբերումներ անելիս հղումը http://lurerarm.blogspot.com պարտադիր է:
Post a Comment